Po zanalyzovaní všetkých predností a nedostatkov vášho webu si reklamná agentúra, ktorej ste sa zverili do rúk, zvyčajne ako prvé berie na mušku texty a grafiku na vašom webe.
Tipy, ako vytvoriť dobrý PR článok
Výborný spôsob, ako sa nevtieravo dostať do povedomia verejnosti, je vybudovať si s ňou ako firma vzťah. To znamená usilovať sa odpovedať na všetky najčastejšie otázky ohľadom produktov, ktoré firma ponúka, príp. reagovať na veci, ktoré s jej zameraním úzko súvisia. V tejto misii pomôže PR článok.
O čom písať blog? Týchto 6 tém zaručene zaujme každého!
Nie je písanie ako písanie a nie sú články ako články. Nájsť pútavú tému je niekedy oriešok, do ktorého sa nám nechce púšťať. Čo čitateľov všeobecne zaujíma? Čím ich môžete prilákať a zaujať? Či už ste sami autorom alebo si zavoláte na pomoc copywritera, ktorý vám s textom pomôže, je na vás. Určite však stavte na osvedčené témy.
Vyrátajte si počet normostrán
Niekedy ho potrebujeme vedieť preto, aby sme si vyrátali zárobok za náš písomný prejav, inokedy nás limituje, aby sme nenapísali príliš veľa ani primálo. Ak vám najbližšie zadajú napísať/upraviť text na istý počet normostrán, už tomu budete rozumieť.
Emócie v textoch sú dôležité
Keď rozumieme tomu, čo sa v texte píše, autor si nás ľahko získa na svoju stranu. Naučte sa v druhých vzbudiť konkrétne pocity či spomienky.
3 najčastejšie chyby copywriterov: Vy sa im vyhnite!
Patríte medzi copywriterov? Ak často čarujete s textami, mali by ste si dať pozor na niektoré úskalia písania článkov. Ak si osvojíte naše rady, máte vyhraté – o vaše texty bude bitka.
Naštartujte perá a súťažte so svojimi textami
Baví vás písanie? Potom by bola veľká škoda tvoriť texty iba preto, aby vám zaberali miesto v počítači alebo v zásuvke pracovného stola. Dajte o svojom talente vedieť druhým!
Aké články najviac priťahujú čitateľov?
Nie všetky typy textov sú čitateľsky príťažlivé. Kým niektoré „zhltneme“ behom pár minút, iné nám robí problém dočítať do konca. Čím to je?
Na písanie blogu si treba nájsť čas
Blog alebo internetový denník, je jedno, ako tento publicistický žáner budete volať vy. Podstatné je, aby ste si na ňom dali záležať, pretože vaše pravidelne zverejňované texty sú dostupné širokej verejnosti.
Kto je copywriter? Kreatívna osoba, ktorá miluje život a nepozná nudu
Čoraz častejšie sa nám dostáva do uší pomenovanie „copywriter“. Je to povolanie, ako každé iné. Copywriteri sú pánmi svojho času. Pracujú vtedy, keď ich „kopne múza“ a vytvárajú pútavé reklamné texty, za ktoré dostávajú adekvátne zaplatené. Nie je to však vždy také jednoduché, ako by sa mohlo na prvý pohľad zdať.