5 tipov, čo by mal ovládať každý správny copywriter

Veľa ľudí si myslí, že byť copywriterom môže byť každý z nás bez toho, aby k tomu potreboval nejaké špeciálne znalosti. V tomto článku vám ukážeme v niekoľkých bodoch, že copywriting je serióznou a plnohodnotnou prácou. Predtým ako ju chce niekto začať vykonávať, tak by sa mal skamarátiť s týmito bodmi a nezabúdať ani na neustále sa vzdelávanie v tejto oblasti. 

Na čo si dať pozor pri korigovaní textov periodík

Prácu jazykového redaktora/korektora ocení len ten, kto to už raz robil. Keď si predstavíte, za aký krátky čas musí tento redaktor prečítať celé vydanie časopisu, a to nielen raz, ale aj 3- a viackrát, možno až vtedy budete schopní vydavateľstvu odpustiť pár preklepov, ktoré v čísle svojho obľúbeného časopisu nájdete.

Bez firemného blogu ani na krok. Ako ho rozbehnúť?

Ste pripravení. Máte produkt a máte webstránku. Nielen, že ho chcete predať, ale chcete, aby sa o vás hovorilo. Pri tretej kávičke dňa začnú padať slová ako “content marketing”, “blog” alebo “social media marketing”. Práve vtedy treba počúvať, lebo marketing začína práve pri tretej káve dňa. Profesionálne spravený blog totiž vie preniknúť presne k tým ľuďom, ktorých chcete osloviť. Kde a ako začať? Napríklad týmto článkom. Existuje niekoľko pravidiel, ktoré spravia váš firemný blog krajším a viac sexy.