Nezaháľajte a zapĺňajte svoj web textami na mieru. Odborníci na SEO a copywriteri vám s tým pomôžu.
Užitočný blog
Vlastníte e-shop alebo web, ktorým propagujete služby? Obdarte ho blogom a aspoň raz do týždňa vymyslite čitateľom zaujímavú tému z oblasti, v ktorej pôsobíte. Môže ísť o praktické rady, tipy, návody, aktuality zo sveta módy, dizajnu, techniky a pod.
Na blogu tiež môžete vyzdvihnúť význam produktov a služieb, ktoré ako predajca ponúkate, či pravidelne informovať o novinkách tých najrenomovanejších výrobcov.
Nezabudnite, že váš blog, a teda ani web, nebude účinný, ak v ňom nebude dostatok kľúčových slov, ktoré sa postarajú o zviditeľnenie v online sfére.
Čomu sa vaša firma venuje? Zaiste nebude ťažké vymyslieť pre ňu také témy na blog, v ktorých budú kľúčové slová pôsobiť prirodzene ako šediny vo vlasoch.
V tomto vám pomôžu odborníci na SEO – optimalizáciu webových stránok, tzv. SEO špecialisti, a takisto dobrý copywriting.
Texty ku kategóriám produktov
Keď si ide zákazník vybrať z vášho e-shopu produkt, ktorý nepozná, alebo sa chce aspoň čiastočne orientovať v širokej ponuke trhu, skôr ako sa vrhne do pátrania (povedzme po kvalitnom a najvýhodnejšom vysávači), prečíta si krátky, no výstižný text ku kategórii.
V ňom sa dva-trikrát objaví kľúčové slovo (to, čo kategória zahŕňa, v tomto prípade slovo vysávač), výhody produktov (aké výkony majú vysávače, akú hlučnosť, čo čakať od dobrého vysávača), ich využitie (povysávate podlahy, čalúnený nábytok, zvieraciu srsť alebo aj vodu) a pripojená je aj výzva na uskutočnenie výberu (= nákupu toho najlepšieho vysávača).
V textoch ku kategóriám sú, samozrejme, vítané aj praktické rady, ktoré uľahčia výber i následné používanie produktov.
Pravidelné príspevky = lepšie pozície vo vyhľadávači
Pravidelnosť sa však nevypláca iba v prípade, že si vediete vlastný blog so zaujímavými témami, ktorého cieľom je priblížiť zákazníkom ponúkané produkty alebo im pomôcť vybrať si ten najlepší.
Publikovať môžete aj na cudzích weboch vo forme jednorazového reklamného článku alebo pravidelných PR článkov, vďaka ktorým si pred klientmi vybudujete imidž a lepšie sa zviditeľníte.
Reklamné články, ako aj PR články sú takisto tvorené tak, aby obsahovali dostatok kľúčových slov, príp. odkazov, ktoré čitateľa presmerujú na tú správnu adresu.
Čím priateľskejší charakter textov, tým lepší vzťah s potenciálnymi zákazníkmi. A tak smelo do toho! Kvalitný text predá aj raz požutú žuvačku. 🙂