Psychológia je veda, ktorá sa dá perfektne uplatniť aj na poli písania. Naučte sa písať tak, aby ste čitateľa dostali presne tam, kam potrebujete. Tu je niekoľko zásad, ktoré platia v rámci textov na sto percent.
Copywriter a tvorba textov: Koľko trvá napísať kvalitný článok?
Hodiny za počítačom alebo len chvíľa pozornosti, z ktorej vznikne prínosný materiál? Vieme, čo všetko tvorba hodnotného copywriterského textu obnáša.
Slabá návštevnosť webu? Vyhľadajte copywritera
Určite ste presvedčení, že produkty a služby, ktoré ponúkate, na trhu nemajú páru, no napriek tomu o tom vaše zisky nenasvedčujú. Vtedy sa zídu schopnosti copywritera z Kreatívneho pera.
Vyskúšajte video marketing
Hovorí sa, že je lepšie raz vidieť ako stokrát počuť, no môžeme si túto múdrosť aplikovať aj na vlastné potreby a tvrdiť, že jedno pútavo spracované reklamné video môže byť pre potenciálneho zákazníka oveľa osožnejšie, ako stovka riadkov na vašom webe či v reklamných textoch.
Prečo je dôležitá analýza kľúčových slov?
Psychológovi stačí pár minút, aby si o človeku vytvoril obraz na základe jeho gest alebo slov. Aj špecialisti na optimalizáciu webov sú niečo ako odborníci na ľudskú dušu – preskúmajú texty na vašej webovej stránke, porovnajú ich s ostatnými a napokon spracujú tak, aby ste sa potenciálnemu zákazníkovi dostali do povedomia. Dajte si spracovať analýzu kľúčových slov, aby ste zistili, do akej miery ste v internetovom prehliadači na očiach.
Dajte si záležať na fotografiách v e-shope
Keď ponúkate svoje produkty prostredníctvom e-shopu, má to jednu nevýhodu – zákazník si tovar nemôže prezrieť na vlastné oči a preskúmať jeho kvality. Našťastie doba tak pokročila, že s kvalitnými fotoaparátmi sa dá váš tovar nasnímať z každej strany, a to tak, aby bol výsledný efekt pre zákazníka impulzom ku kúpe. Dajte si záležať na fotografiách na e-shope, vizuálna stránka vášho webu predáva rovnako ako popis výrobkov.
Nie sú texty ako texty. Aké články rozhodne „nepredávajú“?
Kvalitný obsah je (nielen v online svete) základným pilierom úspechu. Nikto nechce čítať balast, preto je vždy dobrou voľbou priplatiť si za kvalitného a „vypísaného“ copywritera, ktorý svoje remeslo perfektne ovláda.
Zabudnite na klasickú reklamu a ponúknite VIAC: Čo všetko dokáže kvalitný obsahový marketing?
Bannery a klasická webová reklama postavená na grafike a vizuálnych prvkoch, stratila svoju silu. Dnes už tradičné mediálne kampane nedokážu strhnúť pozornosť a upútať ako kedysi.
Keď chce copywriter plakať
Nijaká práca nás nikdy nebude baviť na sto percent, pretože aj „dream job“ so sebou nesie rôzne úskalia. Niečo nefunguje, ako má, sme v časovom sklze, bez nápadov a chuti pracovať alebo ako copywriteri dostaneme zadanie, do ktorého sa nám veľmi nechce… Čo nám v takých chvíľach pomôže?
Oprava textov krok po kroku
Dostali ste do rúk text, ktorý treba upraviť tak, aby lahodil očiam po štylistickej, obsahovej aj gramatickej stránke? Tu je jednoduchý návod, ako postupovať pri úprave textov.