COPYWRITING

Copywriting predstavuje tvorbu marketingových textov so zreteľom na cieľovú skupinu, jedinečnosť, originálnosť, výstižnosť a pútavosť textov. Veľmi dôležitou črtou copywritera je dostatočná kreativita a schopnosť prispôsobiť texty čítaniu na webe. Ľudia na internete nečítajú, ale skenujú jednotlivé odseky, vymenované body či výrazné slová.

Copywritingové texty dodržujú zásady gramatiky a štylistiky, ale musia byť aj správne optimalizované pre vyhľadávače. Kvalitný copywriter pozná a používa princípy SEO. Efektívne texty vedú k akcii, zlepšujú pozície vo vyhľadávaní a zvyšujú predaje.

Prečo je copywriting dôležitý pre vaše podnikanie?

Ak chcete zákazníkov presvedčiť, že váš produkt je pre nich ten pravý, vybudovať si dôveru a priviesť ich ku kúpe, potrebujete skúseného copywritera, ktorý pozná triky copywritingu – osvedčené psychologické i pisateľské ťahy. Dokáže tlmočiť vaše myšlienky vašim klientom v textoch tak, ako to neurobí žiadny programátor ani grafik.

Skvelý text nemôže vzniknúť bez zručného narábania s jazykom. Samotný titul zo slovenčiny nestačí – dôležité je nielen písať gramaticky a štylisticky správne, ale využiť čo najviac z bohatstva, ktoré slovenčina ponúka.

Každá firma má dnes svoje webové stránky. Web je príležitosťou k tomu, aby ste sa odlíšili od konkurencie, dosiahli lepšie pozície vo vyhľadávaní a zvýšili pravdepodobnosť návštev, a tým aj predaje. Prečo je lepšie využiť služby profesionálneho copywritera?

Zameria sa na vaše publikum

Copywriting je o komunikácii s cieľovou skupinou spoločnosti, ktorá hľadá konkrétne odpovede na svoje otázky. Skúsený copywriter vytvára personalizovaný obsah a každému publiku sa prihovára iným tónom.

Podporí image značky

Dobrý copywriter porozumie vašej značke, ktorou sa prezentujete, alebo chcete prezentovať, pred potenciálnymi a súčasnými zákazníkmi. Image firmy zohľadní pri tvorbe obsahu prostredníctvom komunikačného tónu a jazyka. Je dôležité, aby boli firemné texty kreatívne a zaujímavé. Musia hovoriť jazykom firmy.

Porozumenie vám, odvetviu a cieľovej skupine

Vytváranie copywritingových textov si vyžaduje hlbšie pochopenie odvetvia, v ktorom podnikáte. Cieľom je vytvoriť dokonalú rovnováhu medzi informáciami, a tým, čo cieľová skupina hľadá. Tvorbu textov skúseného copywritera vždy predchádza výskum v podobe konkrétnych otázok. Tie mu umožnia porozumieť vašej značke a cieľovej skupine. Profesionálny „copík“ dokáže vytvoriť obsah aj pre odbory, s ktorými nemá osobné skúsenosti.

Vytvára hodnoty

Pri prvej návšteve vášho webu novými používateľmi máte len jednu šancu zaujať a vyvolať pozitívny dojem. Dobrý copywriter dokáže v textoch zohľadniť túto skutočnosť tak, že vytvorí obsah s informáciami, ktoré ľudia hľadajú. Vyzdvihne výhody vašej služby/produktu a vie, akým tónom povzbudiť návštevníkov, aby podnikli potrebné kroky.

Nie je dôležité, či predávate službu alebo máte e-shop s produktami. Vďaka našim skúsenostiam a výskumom, váš web nasýtime kvalitnými copywriterskými textami:

  • texty na web
  • články na blog
  • popisky k produktom
  • SEO články
  • PR články
  • PPC texty

Hľadáte niečo iné? Popíšte nám, čo potrebujete a určite nájdeme spoločnú cestu.

Pozrite si, komu sme už písaním textov pomohli!

Služby copywritingu u nás využili už viacerí klienti

Ako to prebieha?

Podoba spolupráce v rámci copywritingu závisí od toho, čo momentálne potrebujete. Ak chcete, aby sme pre vás vytvorili komplet nové texty na web, chvíľu potrvá, kým si naštudujeme všetko o vašej firme a produktoch či službách. Kratšie PR články alebo blogové články môžete mať už do niekoľkých dní.

Prvý kontakt

Vy nám poviete, čo potrebujete, a my vám povieme, ako budeme ďalej postupovať. Chceme sa o vás dozvedieť všetko, čo pri písaní budeme neskôr potrebovať.

Hra na otázky a odpovede

Výsledok môže byť len taký dobrý, aké sú vaše požiadavky. Preto čím nám podrobnejšie napíšete, čo od nás očakávate, tým lepšie môžeme vaše predstavy naplniť.

Makáme, kým nie ste spokojní

Naša práca sa nekončí odoslaným e-mailom s hotovými textami. Sme pripravení urobiť prípadné ďalšie úpravy, doladiť celkový dojem a vyšperkovať detaily.

Aká je cena copywritingu?

Bežne účtujeme ceny za normostranu podľa tohto cenníka. Pre špeciálne prípady radi vytvoríme cenu na mieru, príp. použijeme hodinovú sadzbu.

Ceruzka

úprava existujúcich textov
15 /normostrana
Máte pocit, že vaše texty potrebujú dodať trochu šťavy? Občas stačí niečo preštylizovať, niečo vyhodiť, zmeniť a doplniť aj bez potreby vytvárania úplne nových textov – hlavne keď máte pocit, že nepotrebujete žiadnu obrovskú zmenu. Na vaše texty sa pozrieme novým pohľadom a upravíme ich tak, aby lepšie plnili svoju funkciu – budovať vzťah a predávať.

Havino

copywriting pre verných
18 /normostrana
Čím lepšie svojich klientov poznáme, tým lepšie texty pre nich dokážeme vytvoriť. Okrem toho pri každom ďalšom projekte, na ktorom spolupracujeme, nemusíme od začiatku študovať všetky informácie o vás a tom, čo ponúkate. Preto je tento model určený pre stálych klientov, ktorým radi vyjdeme v ústrety 10-percentnou zľavou pri tvorbe akýchkoľvek textov.

Kávička

klasický copywriting
20 /normostrana
Každý nový projekt s novým klientom vyžaduje to isté – počas pitia litrov kávy dozvedieť sa o vás čo najviac, aby sme pre vás dokázali vytvoriť tie najlepšie texty – také, aké práve vy potrebujete. Nedá sa to zrýchliť ani oklamať – sme si istí, že len poctivým sedením na zadku môžeme vybrúsiť pre vás slovný diamant, ktorý pomôže vášmu biznisu.

Lenivec

píšeme bez podkladov
23 /normostrana
Vo výnimočných prípadoch ideme aj do takej spolupráce, kde máme od klienta minimum podkladov a vlastne úplne nevieme, do čoho sa púšťame. Je to hlavne vtedy, keď klient nemá čas trpezlivo odpovedať na naše zvedavé otázky, a tak musíme zapojiť oveľa viac svoju intuíciu, google a skúšať, aby sme sa trafili do toho, čo klient ešte ani nevie, že chce…

Máte otázky?

Všetky informácie, ktoré ste sa na našom webe dočítali, sú len základné a orientačné - spolupráca aj cenník. Budeme radi, ak sa nám ozvete, a ponúkneme vám spoluprácu aj ceny ušité pre vás na mieru.