Bez firemného blogu ani na krok. Ako ho rozbehnúť?

Ste pripravení. Máte produkt a máte webstránku. Nielen, že ho chcete predať, ale chcete, aby sa o vás hovorilo. Pri tretej kávičke dňa začnú padať slová ako “content marketing”, “blog” alebo “social media marketing”. Práve vtedy treba počúvať, lebo marketing začína práve pri tretej káve dňa. Profesionálne spravený blog totiž vie preniknúť presne k tým ľuďom, ktorých chcete osloviť. Kde a ako začať? Napríklad týmto článkom. Existuje niekoľko pravidiel, ktoré spravia váš firemný blog krajším a viac sexy.

Ako copywriting ovplyvňuje pozíciu vášho webu vo vyhľadávači?

Každému úspešnému biznisu by pojmy SEO a copywriting mali byť dôverne známe. Obe disciplíny sú súčasťou komplexného online marketingu vášho webu, bez ktorého sa v dnešnej dobe nezaobídete. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, ako vám kvalitný copywriting pomôže zlepšiť pozície vo vyhľadávači.

V čom sa odlišujú PR články od SEO článkov?

Napísať kvalitný článok, ktorý prinesie vášmu webu návštevnosť, nie je jednoduché. Rozlišujete pojmy ako PR či SEO článok? Viete, aké zásady by ste mali dodržiavať pri písaní a publikovaní SEO článkov? Čo je podstatou linkbuildingu a na akých weboch sa oplatí články publikovať? Poznáte všetky odpovede na otázky? Ak nie, želáme príjemné čítanie. 🙂

5 dôvodov, prečo je copywriting dôležitý pre váš biznis

Slovo copywriting ste pravdepodobne už niekde počuli. Ale viete, čo všetko zvládne dobrý copywriter a prečo vám uľahčí život? Ak nie, tak čítajte ďalej, pretože vaša konkurencia to už pravdepodobne tuší.

Copywriting je umenie a veda strategicky podať informáciu, ktorá prinúti čitateľa, aby vykonal určitú akciu. Na rozdiel od redaktora, copywriter musí čitateľa zaujať natoľko, aby sa stal vaším zákazníkom. Každá jedna veta musí poskytovať užitočnú informáciu. Čitateľa najviac znechutí tzv. „slovná vata“ – obsah, ktorý iba vypĺňa prázdny priestor a mohol byť pokojne vynechaný.

Najčastejšie chyby pri písaní PR článku

PR článok je forma reklamy, ktorá vám môže priniesť zaujímavé výsledky, pokiaľ sa pri jeho tvorbe vyhnete niekoľkým zásadným chybám. Dobre napísaný PR článok by mal predať váš produkt či službu, no vždy nenásilne a nenápadne. Každé jedno napísané (ale aj vyslovené) slovo môže buď odradiť, alebo motivovať ľudí, aby sa o vás chceli dozvedieť viac.